Monday 20 February 2012

Setahun melangkah ke alam dewasa. .

Assalammualaikum ,C: hye , selamat malam, hurmm, story kali nie aku mau cite ckit pasal aku . Hihi Actually kan, today my bestday .hihi Selangkah aku masuk ke dunia dewasa ckit lar (kunun) haha! Happy birtday Nurul Syafirah @ Nurul Fiffpy . Besar sudah kau .18 tahun uda di dunia nie .waa.. Lamanya kan. By the way , walaupun today my birtday tapi aku tidak mahu disambut .malu lah .sudah tua pun.haha ! An addition, malam nie kenduri dekat rumah mak tuaku .krnduri arwah . I think, not suitble if clbrate my bestday nie . Ndak palah ,tua sua pun. Masa kecil kan sudah puas di clbrate .? Sudah - sudahlah tukan .hihi its ok . Sudah tua pun ..
Banyak jua aku dapat wishes dari friends ex- classmate ku .5 matahari d smk bukit garam ! Hihi
Oh ya, dari friendslistku di facebook pun ada.

So , aku nak ucapkan terima kasih banyak2 for the wishes . :D Wait ! Wait! Wait ! Sebelum aku terlupa nantinya . Bagus aku gtaw awal- awal kan ? Actually , sempena bufdayku nie , aku ada beberapa lah aku hajati .cehhhh~ :P


Firstly , aku harapkan sangat aku lulus dengan cermelang dalam spm .uiik , ndak boleh main- main . Sebahagian hidupku jua tue ! Huhu .
Secondly , aku mahu kehidupan hari ini lebih bermakna dari tahun lalu . Yeah ! Tu aku mahu At least ,aku menjadi manusia yang ada bakti sikit walaupun bukan untuk orang lain tapi untuk diriku sendiri ..

Thirdly , Aku mahu masuk u or matriks . Eya , ndak kan masi mahu jadi seperti
" Katak dibawah tempurung " iyaka dok ? Hihi iayalah bha ..


Fourthly , Aku nie bukan manusia yang baik tapi i hope so Allah always blessing me . Insya -Allah . Amin .

Aku ndak suka sebenarnya cite banyak benda di blog or Fbku .malu ,then aku pun ndak tahu mahu cite macam mana . PRIVASI !! ( kunun kunun) Haha! *


" sebenarnya aku ingin menemuimu ,tapi cape deh !

Sebenarnya aku ingin Belikn mu kueh ari jadimu .ak ale ! Cape deh .!

Sebenarnya aku Ingin belikan mu hadiah .arh ! Cape deh !

Sebenarnya , aku ingin menemanimu , tapi cape deh !
Ngaak apa- apa lah kan ucapan ini aja udah cukup nie !
* S E L A M A T H A R I J A D I *

Kekadang hal yang kecil Membentuk kesempurnaan . Namun perlu di ingat membentuk kesempurnaan bukan sesuatu hal yang kecil . ( fikir- fikirkan , Renung- renungkan ! )

Ok lah , rasanya sampai sni sahaja kali .selamat malam .hope always nice day .ya ya ya ? Peace (^_*) ..